…de tot

din incadenta amurgului

am cazut in noaptea tristetii

iti plangeam hainul sufletului

privindu-ma cu impietrirea fetei

46230_479004252121791_938924843_n

umbre mi-au sfasiat sufletul si-au strigat peretii disperarea mea

… pana departe… tare de tot.

284211_422516284476946_2084213831_n

apoi….m-am trezit in alta lume

in lumea mea, impacata

ingerii au inceput a-mi pune

bucatile de suflet laolalta

vise-curgand-si-dorinte-aprinse-3

miasme m-au vindecat si-am regasit sensul si puterea vietii

…intr-o imbratisare …calda de tot.

the_sweetest_of_dreams_by_tytaniafairychasityijamesda

Lasă un răspuns

