intentii

vindecatori probabili pe-ulitele toate

din doua una e terapeuta, frate

parca-ar fi vremea nepotilor lui Pacala

cu pacalici si pacaliti toti in aceeasi oala

si sunt, mai draga,asa-nfoiati

ca au acord divin acesti initiati

ca fac ei bine lumii, neconditionat

dar neconditionat… pe bani l-au luat.

acordul, da si cica trebe rasplatit

c-au fost alesi si darul l-au primit

asa ca baga mana-n buzunar

daca vrei si matale, ceva har

e-acum o moda cu religia „lu’ eu”

ca poti sa faci ce toate, ca un dumnezeu

nebunule! ce faci e imperfect ca tine

si toate ale tale sunt desertaciune

eu una n-am vazut atata promovare

la o buna vindecatoare

ba am vazut atata cumintenie

cat sa te-ntoarca la smerenie

asa ca, dragii mei terapeuti

care sunteti din ce in ce mai multi

poate-ncercati sa fiti mai responsabili

mai mult smeriti decat vindecatori probabili

si sa v-ajute Bunul Dumnezeu

ca in final, ca n-am dreptate eu

sa deveniti unelte ale Lui, fara prententii

fara tarif si cu sfinte intentii.

arhanghelul_rafael01

3 gânduri despre „intentii

  1. În privința tarifului și a semereniei, ai mare dreptate ! Și eu am simțit așa, de multe ori.
    Dar totuși, există și vindecători cu adevărat har, iar România e binecuvântată din acest punct de vedere. Nu mă refer la ”Baba Leana care dezleagă de deochi”, ci la adevărați terapeuți, unii dintre ei recunoscuți și peste hotare, cum a fost Valeriu Popa, sau acea Valentina din Iași, care colabora chiar cu un spital, ea fiind clarvăzătoare.
    Ei, grădina e mare, și e normal ca, pe lângă plante de leac, să mai existe și uscături ! .)

    Oricum, îmi place cum spui lucrurile, ai un „talent al zicerii”, și ai putea chiar să publici pe hîrtie !

    Numai bine, și un drum lin !

Lasă un răspuns

