doi porumbei

527833_243743375747727_1937114334_n

 

mai nou, pervazul meu este parcare

pentru doi porumbei si-o vrabiuta

s-au invatat sa vina sa le dau mancare

si-n curand imi vor manca din manuta

ea ma priveste asa dojenitor

cum de-am uitat astazi de ei?

iar el sta cocotat asa, impunator

cand dau paine la porumbei?

eu ma uitam la ei si ei la mine si mancam

ne urmarim prin geamul transparent

in curand cred c-o sa-mi si bata-n geam

sa nu mai uit de ei, nu? evident

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

