lume…

pe cat de mult te-am iubit

pe-atat de mult m-ai ranit

zambind la intrebari mi-ai dat speranta

tacand m-ai omorat in ignoranta…

te-am iubit ….o,  cat te-am iubit

dar nu stiam ca iubirea nu tie trebuie sa ti-o daruiesc

si am cazut si m-ai ranit….cat m-ai ranit

ca sa ma refac si sa indrept ce pas gresesc

pe cat esti de rea … pe-atat de buna sa te faci

pe cat esti de falsa … pe-atata de cristalina sa te limpezesti

pe cat esti de nesimtitoare … pe-atata de datorii sa te imbraci

pe cat esti de ignoranta … pe-atat de dragastoasa sa graiesti

pe cat de datoare esti … pe-atata dar din tine sa te faci

pe cat de mult m-ai ranit … pe-atat de mult sa te caiesti, sa daruiesti … ca sa primesti

 

fii bun , omule, ca nu stii cat rau poti face doar mergand

fii viu omule, ca nu stii cata viata poti calca-picioare ignorand

 

Un gând despre „lume…

Lasă un răspuns

