mi-e atat de drag sa te iubesc …

mi-e atat de drag sa te iubesc

mi-esti delicios in mod firesc

oricat m-ar zapaci a lumii gura

c-ar trebui sa-ti fiu femeie dura

eu vad in tine doar tandrete

un suflet cald si frumusete

poate c-ar trebui sa fiu ascunsa

cu ale lumii alifii,cu jocuri, unsa

dar ce rost are cand ce imi doresc

e sa imi daruiesti iubire si sa te iubesc…

ce rost isi au ascunsurile cand e simplu

si simplitatea are-n ea mister multiplu

ce rost au jocurile mintii fade?

…iubirea e un joc ce curge in cascade

rafale vii de curcubee-n sentimente

trairi de-o frumusete fara de cuvinte

Lasă un răspuns

